dreaм gιrlѕ

welcoмe тo dreaмcaтcнer'ѕ ғιrѕт ғanѕιтe ιn ιran

dreamcatcher online concert CROSSROADS DYSTOPIA DAY2

دانلود کنسرت کامل utopia روز دوم با کیفیت بالا*

 

لینک دانلود💌

بچه ها حجمش بالاس  9 گیگه ولی ارزش دیدن رو داره

به هیچ وجه کپی نشه و قبل کپی ازمون اجازه بگیرین 

زمان زیادی برای اپلود گذاشتم پس با کامنتاتون بهم انرژی بدین تا فعالیت بیشتری داشته باشم و باهم بترکونیم🍦❤

دقت کنید این روز دومه روز اول ورژن اگوستیک اهنگا بود

و لایو بند هستن💛

\کشصطهنتخضه/خشه

مرسیییییییییییی

مرسیییییییییی

مرسییییییییییی

من اجراهارو مجبور شدم تیکه تیکه ببینمممممم

 

 

 

اگه میشه کات هاشو هم جدا جدا بزار :)

خواهشششش
کات صحبتاشون یا اجراها؟

سلام ^-^

خودتون آپلود کردین ؟!

سلام
اهوم🎀
چطور؟

هردووووو مرسی عشقولییییییی

 

اگرم نشد فقط کات اجراها

 

تا جایی ک بشه پیدا میکنم حتما

سلام روبیکا داری من چنل دریم کچر توی روبیکا دارم با امار 1400 میخاستم ببینم میتونید ادمین شید برام این کنسرتو بزارید خیلی از اینسومنیا ها بهم گفتن بزار ولی من گوشیم جا نداره

سلام عزیزم 
اره دارم ولی نمیتونم اونجا اپلود کنم ادرس سایتو بهشون میدی؟بازدیدای سایت خیلی کمه من اینهمه تلاش میکنم بی فایدس هعیی

خوب چرا نمیای ادمین چنلم بشی هرچی میخای میتونی بزاری ادرس سایتو بهشون میدم ولی اومیدوارم توهم بیای کمکم کنی توی چنلم @DreamCatcherOfficial لینک چنلم ایدی خودم تو روبیک @TheSweetNaina

 

 

همینجاعم ک ادمینم خیلی دنگ و فنگ داره😂
اوکی امروز بعد کلاسم عضو میشک اینم ادرس ما
 dreamcatcher.blog.ir

افرین دختر

خسته نباشییی کیوتکم

سلامت باشییی❤❤🎸

خسته نباشی 😍

میگم یه سوال قالب رو هم عوض میکنی؟ 

فعلا که نه من خودم نمیتونم باید به بقیه ادمینا بگم

میگم روز دوم این لباسا رو پکشیدن؟

اره روز اولم اپلودم میکنم براتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan