dreaм gιrlѕ

welcoмe тo dreaмcaтcнer'ѕ ғιrѕт ғanѕιтe ιn ιran

[Dreamcatcher - Odd Eye] KPOP TV Show _ _엠카운트다운 _ M COUNTDOWN EP.697 _ Mnet 210204 방송

دانلود اجرای  Odd Eye از Dreamcatcher در M COUNTDOWN EP.697

Download:1080

Download:720

Download:480

ببخشید تو بایست داخل دریمکچر کیه؟؟؟

ot7 
هست

من بایس اصلیم گاهیون و بایس رکرم دامی

عوووو چه عالییی

سلام خسته نباشید

https://www.namasha.com/v/VnCkltWQ

میخواستم بپرسم این یکی از اعضای دریم کچر هست؟

سلام ممنون
بله شیون هستش

سلام بایس من  سوآ   و بایس دومم  شیون  

 

 

واییییییییییییییی سوآ  عشقه🥰😘 .💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💗💗💖💖❣❣❣❣❣

 

 

 

 

گاهیونم  خیلی عشقه 💖💖💖💖💖💖💓💓💓💓💗💗.💓💓💓💓💓💓💗💗💗💖💞💞💕💞💕💞💕💕

فعالیت نمیکنی؟

چرا فقط  نزدیک امتحاناس برا همین

عحر چ نایصه

دریمکچر همهچیش نایصه

من تازه شناختمشون خیلی خوبن.         بایسم شیون هست رکرم جیو و دامی

کویینن
من ot7

سلام اهنگ shadow رو نمیزارینچند روزه اومده مرسی

سلام 
باشه الان میزارم

واییسسیی واقعا ممنونم از این وبتون من با این وب و اهنگ و همین کنسرت با دریم کچر آشنا شدم واقعا گروه خیلی خفن یه و امیداوارم در حد ب پ مشهور شن چون لیافشون اینه

خواهششش
دخترای دریمکچر خیلی قوی و خفنن 
منم امیدوارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan