dreaм gιrlѕ

welcoмe тo dreaмcaтcнer'ѕ ғιrѕт ғanѕιтe ιn ιran

کسی هس قالبو عوض کنه

بخدا وقت نمیکنم

 

اینکه خوبه!

بچه ها میگن مخوف طور بشه

ب این خوبیه قالب

نظری ندارم:/

من میتونم یاس 🙄

قالبی ک دوست داری با رنگشو انتخاب کن و عکس برات درست میکنم وقت کردم

بیا خصوصی

ی چیزی ب ذهنم رسید ک اگ هنوز تم درست نشده بهش اضافه کنین اگ درست شده ک هیچی.... عنکبوت 

امم چی

منظورم اینه ک عنکبوتی تار عنکبوتی چیزی توی بک گراند باشه خیلی خوب میشه چون ب انالیز موزیک ویدیو ها هم ربط پیدا میکنه 😆

هدر ک عکسه گروهه ولی یکاریش میکنم$-$

نظرت چیست؟

و اینک درستشم کردم هرکی جواب کامنت میده، پروف همون میفته

خب من دیگ برم اگ مشکلی داشتی بگو ک درستش کنم ^^

تو موبایل هدر چپول میفته

تو گوشی درست بشه اینجا خیلی نازک میشه

مثل الان

حله
ممنان
تو اون وبم که کیپاپیه درخواس بده بزارم کادو

وویییییییییی چ خفن شده اینجا 💜💜💜💜 ی لحظه اومدم پشمام ریخت فک کردم دستم اشتباهیخورد ی جا دیگه 😂😂

هاهاهاهااا ما اینیم دیگه

کادو بذاری ؟ 🙄

الان همه چیش اوکیه؟ رنگشو اینارو دوست داری ؟ 

ارهه
داری ادرسو؟
ارهههه
دیس ایز وری خفن
فقط 
بعضی وبا اون بالا ی چی ثابت داره
اگه میتونی ی تار انکبوت بزار
بالا دست چپ

باشد درست میکنم

تو هزارتا وب داری کدومش 😂لینک بده دخترم 😂

Kpoper-fan.blog.ir

تنکیوو

فقط یاس عکس تار عنکبوت رو خودت بده من نمیدونم چجوری باید باشه

اها عکس باشه؟
خو ی کامنت دیگه بده تا لینکشو بدم

من میکنم ادمینم کن یه هفته دیگه اینا الا انتن ی

قطه

باش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan