dreaм gιrlѕ

welcoмe тo dreaмcaтcнer'ѕ ғιrѕт ғanѕιтe ιn ιran

10-27-19 Dreamcatcher - TAKI TAKI - Live Milan _ I

دانلود کاور اجرای  TAKI TAKI از Dreamcatcher درMilan

لینک اصلاح شد

Download:1080

 

واییییییییییییییییییییییی عالیییییییییی بودددددددددددد دامی فوق العادستتتتتتتتتت عرررررررررررررررررررررررر

فدایتتت ککیییوتیییی🤩🤩

بسی عالی

تو می هستی؟؟

سحری؟ ؟

یسسس یسسس

خخوبییی عسلی؟؟

اونییی

جونه من تویی؟؟؟

چرا تو های کیپاپ یکی عه 

اینجا یکی دیگه

 

اری فدا خودمم 

دوتا اکانت دارم زیرااا

اونی

بالاخره باهات حرف زدمممم

دلم تنگ شده بود برات

چنگده بی معرفتییی😐😐

فک کنم حتی از زنده بودنمم خبر نداشتی

عسلللل این چ حرفیههه
جدی نیستم ی مشکلی پیش اومده برام چند وقته یکم بی حواسمم کرده 
ولی وبت میرم دورادور امارتو دارم 
کرونام گرفتی مثل اینکه ن؟؟

و اینکه اون ادمین دیگه وبت گفت نیستی چتد وقت به خاطز کزونا و مدرسه و اینا 
شماره تم متاسفانه گوشیم مشکل دار شد پاک شد ...

بله اونی تازه یکم بهتر شدم

اوهوم یه چند وقت فقط پست میزاشتم

هممم

ولی کلا دلم برات تنگیده بوددددد

😊

اوتی نیستتت
جمعه ۱۸ مهر ۹۹ , ۰۹:۱۴ ❤Nazanin🧡 💙Z.F💜

دانلودددددنمی شهههههه من اینومی خوامممم یه کاری کنینننننن😭😭😭

عزیز الان نت ندارم ..
فردا صبح زود درستش میکنم باشه؟
الانم برش میدارم از رو انتشار فردد درس شد دوباره منتشرش میکنم
شنبه ۱۹ مهر ۹۹ , ۱۵:۵۹ ❤Nazanin🧡 💙Z.F💜

وایی خیلی ممنون درست شد...

فدایتت خواهشششش

میدونی من کیم؟؟

یادت میاد منو؟؟

سحری نیستت

اونو میدونم یاسی من عسلم://

اون کامنتم یه سالی میشه گذاشتم

اوه خوب پس
عههه عسلیییی هایی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan