dreaм gιrlѕ

welcoмe тo dreaмcaтcнer'ѕ ғιrѕт ғanѕιтe ιn ιran

드림캐쳐 DREAMCATCHER - Odd Eye Official M_V

موزیک ویدئو جدید Odd Eye از Dramcatcher

لینک دانلود اضافه شد + زیرنویس فارسی اضافه شد

لینک یوتیوب

Download:1080

Download:720

Download:480

زیرنویس فارسی

اونی قلب من طاقت ندارهههههههههههههههههه این لامصببببببببببب چه مرگیههههههههههه عررررررررررر هاندونگم برگشتتتتتتتتتتت عررررررر دخترای انیمه ای خودممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

الهییییی ککیییییوتیییی🥺🥺🥺
اریی هاندونگ هم هستت 
خخخ باشه برا خودتنن اصنننن😁

واو مثل همیشه محشرررر بود 😍😭

 

یسسس یسسسس

لعنتیااا

 

 

چرا انقد خوبن اینا؟

حیف ک کم بهشون بها میدن

نمیدونم چرا کم لطفی میکنن بهشونننن

اهنگش خیلی خوب بود با اینکه فنشون نیستم اوج اهنگ منو یکم یاد اهنگ the eve از exo انداخت مرسی گذاشتین ام وی رو 

خیلییییییییییییی
فدایت عزیز

سلام خیلی موزیک ویدیو شون عالی بود من تاحالا 2بار نگاه کردم چقدر اینا با استعدادن. گلم من میتونم این موزیک oddeye از دخترا رو توی کانال نماشای خودم قرار بدم ؟؟ آیا جاره می دهی ؟؟

 

سلام عزیز 
باشه فقط لطفا منبع رو بزن باشه؟

وای آخرسر از دریم کچر هم خبر دراومد 

 

مگه به هاندونگ چی شده بود

یسسس یسس😁😁😁



حقیقتا منم زیاد در جریان نیستم فقط میدونم ی مشکلی داشته نبود چند وقتی

خیلی عالی هستن اهنگ boca خیلی معروفشون کرد خیلی عالی هستن مخصوصا yoohyeon عالی عالی عالی هستن

اریی اریی
ولی من این یکیو خیلی دوسسس داششتتتمممم 

باشه حتما منبع رو ذکرمی کنم و میگم تورو دنبال کنند. همین آدرس سایت رو یزارم درسته ؟؟ یعنی آدرس سایتت dream-catcher.blog.ir

 

مرسی عزیز

هاندونگ مشکلی نداشت 

ملیت هاندونگ چینیه و پارسال برای یک برنامه استعداد یابی و موسیقی‌رفته بود چین 

بعد که مسابقه ه تموم شد که خواست برگرده کرونا اومد و چون هاندونگ تو شهری بود که کرونا اولین بار اونجا دیده شده بهش اجازه برگشت ندادن .‌

امسال بلاخره دخترمون اومده

ایگووو ک اینتوررر مرسی ک گفتییییییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan