dreaм gιrlѕ

welcoмe тo dreaмcaтcнer'ѕ ғιrѕт ғanѕιтe ιn ιran

Dreamcatcher Reality Show Episodes

دانلود تمامی قسمت های reality show دریمکچر

*قسمت اول با 2 کیفیت*

*قسمت دوم با دو کیفیت اضافه شد*

 

Download [341.28 MB] 1080p

 

Download [110.78 MB]720p

 

 

خیلی کیوتن من دیگه نمیکشم واقعا😭🎸

 

دانلود قسمت دوم dreamcatcher mind

Download [396.95] MB 1080

 

Download [222.5] MB720

 

 

نکن این کارو با قلبمممممم ادمینننننننننننننن:"))))

خیلی کیوتنننننن
😭😭😭😭😭
زیرنویسشم میزارممم
خودم با اینگلیسی دیدم😂
ولی زیرنویسشو میزارم کلا اتک بخوریم باهم

خداااااااا

کیوت بودم حدی داره

اینا دیگه رَد کردن همه چیزو

😭😭من عاشق این گروه برنامه هاشونم

مرسی ادمین جان برای همه زحمتایی که میکشی

I love you so much

❤❤👍👍

fightiiiiiing

این حجم از کیوتی دخترای دریمکچر برای قلبم زیادهههه😭
خواهششششش❤

مرسی که گذاشتی💕میگم زیرنویس فارسی داره یا نداره؟

خواهش🎀❤
امم نه چون ادمین ترجمه نداریم

زیرنویسش کووووووو بزارش جان عمت

تیم ترجمه نداریم
جانه عمه ی نداشتم؟😂

من اینو ترجمه میکنم فقط زیرنویس انگلیسی میخوان گشتم پیدا نکردم کسی اگه میدونه بگه وگرنه که از تو یوتیوب مجبور وردارم اینجوری خیلی طول میکشه

منم ندارم 
ولی خوب از دانلودر استفاده کن من خودم میتونم ترجمه کنم ولی وقتشو ندارم

زیرنویسش رو نمیزاری؟

 

ادمین ترجمه نداریم

سلام خدمت دوستان عزیز اینم زیرنویس که قول داده بودم به خاطر امتحانا تا آخر ماه نمیتونم بقیه قسمتارو ترجمه کنم رسماً دهنم آسفالت شد درستش کردم اگه کسی میتونه ترجمه کنه انجام بده بفرسته برام من زمان بدیشو درست میکنم انجام هردوتا هم سخته هم طول میکشه
فقط به عشق این گروه😢😢😭😭

مرسیییی عزیزممممم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** ****** ** **** ** **** *** ** *** ****** **** ******* ****

سلام شما؟

سلام خدمت دوستان و وب موردعلاقه ی خودم
اینم ترجمه قسمت سوم امتحاناهم تموم شد و من کلاً در خدمتم
دوستان اگه کسی نظری درباره ی ترجمه هایی که میکنم داره حتما بگه تا درستش کنم
بعدش قسمت دوم کسی ترجمه نمیکنه ترجمش کنم
حتما جواب بدید تا دوباره کاری نشه بهم بگین کدوم قسمتو ترجمه کنم
ممنون از بلاگ عالیتون
لینک دانلود https://www.uplooder.net/files/74bcfb89b9e835892bf0424b71148e22/(dream-catcher.blog.ir)-show-3.srt.html

مرسی از لطفتتون

خیلییییییییییییی عشقن خیلی خوبن میشه زیرنویسشم بزاری لطفا

 

حتمن حتمن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan