dreaм gιrlѕ

welcoмe тo dreaмcaтcнer'ѕ ғιrѕт ғanѕιтe ιn ιran

DREAM CATCHER | [BECAUSE] MUSIC VIDEO

برایه دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

زیرنویس قرار گرفت*

دنس ویدیو قرار گرفت

 

 

DOWNLOAD 720P

 

زیرنویس فارسی

.DANCE VIDEO | MV VER

 

جمعه ۸ مرداد ۰۰ , ۱۴:۱۹ •○𝐌𝐎𝐎𝐍𝐋𝐈𝐆 𝐎•○

عررر خیلی خفن بود ♡~♡

خیلییی

هق این موزیک ویدیو بهترینه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
معلومه خیلی خوشحالم نه ؟

معلومهههه😭

ابتدا باید از دوستان پشت جلو و درون صحنه تشکر کنم سپس بگویم ک در چ زمانی آلبوم را جهت دانلود قرار خواهید داد؟ 

با تجگور

😂😂
فردا میزارم 

نههههههههههه 

تا قبل دوازده بزار من ویو زدم ولی نتم تا یازده تموم میشه دیروز ساعت یک و نیم اومد ب بیست ساعت راضی شو بزار لطفاااااا

باشه باشه یازده و نیم این طورا خوبه؟

اره عالیه مرسی😘😘😘😘😘

دخترا فوق العاده بودن 😍😍😍🤩🤩

 

دقیقا

24 ساعت نشده😭😭😭😭😭😭؟؟ 

اممم چرا 
الان میزارم

اووووووووو

به این میگن موزیک ویدیو

شاهکار یعنی این

راستی چندتا ام وی از آلبمشون ساختن؟

من تو یوتیوب دیدم 3تا بود ولی نمیدونم چندتاست؟

فک کنم یدونه

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎

سلام

عجب موزیک و موزیک ویدیو خفنی بود. 😍

دمتون گرم💜

فقط با کیفیت 1080 نمیشه قرار بدین؟! :-)

اره حتما میزارم

وایییییییییییییی مرسی ک گذاشتیش خیلی منتظرش بودم زیرنویسشو کی میذاری؟

 

نمیدونم والا یجوری یکاری میکنم میزارمش

من متن زیر نویسشو دارم 

بفرستم؟

نه عزیزم 

وایییییییئیییییییی عالی در حد مرگ دوسش دارم وب تو 

😔❤😂❤
مرسی

با کیفیت 1080 هم میزاری ؟

بله

یه سوال 
اگه بخوام نویسنده بشم  باید چیکار کنم ؟
چون شاید نویسنده بشم اما پاره وقت چون زیاد وقت ندارم اما در کنارش میخوام از دخترا هم حمایت کنم

اینجا؟

اوکی گلم هروقت ادمین می پذیرفتین بگین من پاره وقت بیام😆

راستی وبتون خیلی خوبه خیلی دوست دارم وبتون رو تو به وب دیگه دیدم گروه هایی که وب ندارن رو زده بود و گفته بود شما فعالیت ندارین به نظر من فعالیت کلی هم دارین و نمیخوام کسی جای شما رو بگیره شما و دخترا بهترینین

ادرس اون وبو میدی؟

وب اورگلو بود با یه بدبختی لینک پسته رو پیدا کردم میزد چنین مطلبی وجود ندارد فکر کنم پاک کرده
https://everglow1.blog.ir/
ولی بفرما اینم لینک وب
 

راستی من همین الان یه وب دریمکچر دیگه دیدم کلا بهم برخورد چه وضعشه وقتی شما هستین یه وب دیگه بسازن از دخترا
http://dreamcatcherland.blog.ir/
اینم لینکشون

ول کن😂😂

سلام میشه این kpop-lovers.blog.ir وبو پیوند کنید ، مرسی :)

سلام حتما 
شماهم لطفا dreamcatcher.blog.ir رو پیوند کنید^-^
دوشنبه ۲۶ مهر ۰۰ , ۱۸:۵۸ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

سلام

من فن نیستم😂 ولی رو صدای دامی کراشم چه جورم

میشه چند تا آهنگ از دریم کچر معرفی کنید که یه رپ خوب از دامی داشته باشه؟

منظورت سولو عه؟ 
اگه نه همه رپ هاش خفنه! 
جدی میگم  خدایه من زهنیخسدیخثتثخخی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan