dreaм gιrlѕ

welcoмe тo dreaмcaтcнer'ѕ ғιrѕт ғanѕιтe ιn ιran

Hi And Welcome

 

 

به اولین وب سایت دخترای با استعداد دریمکچر در ایران خوش اومدید

امیدوارم روز های خوبی رو باهم تو این وبسایت داشته باشیم

 

درخواستی ها رو هم حتما تو قسمت درخواستی بگینheart

 

 

 

​​​​​

دوشنبه ۱۱ مرداد ۰۰ , ۱۶:۱۹ •○𝐌𝐎𝐎𝐍𝐋𝐈𝐆 𝐎•○

اوووو قالب جدید مبارک ♡~♡ 

مرسییییಥ⌣ಥ

عررررر قالب چه خوب شده مبارکه😍

میگم شما ریلیتی شوهای دریم کچر رو زیرنویس نمیزنید؟

ادمین ترجمه نداریم خودمم وقتم پره ولی یکاری میکنم

اخرین اهنگ شون چه اهنگی بوده؟اسم اهنگ هاشونو از اول دبیو با اسم دریم کچر بنویسید به ترتیب ممنون

از اول
chase me از مینی البوم nightmare
Good night از مینی البوم fall asleep in the mirror
Fly high از مینی البوم prequel
You and i از مینی البوم nightmare escApe the era
What  از مینی البوم alone in the city
Piri از مینی البومthe end of nightmare
Deja vu از اسپشال البوم raid of dream
Scream از فول البوم dystopia:the tree of language 
Rose blue این اهنگ برای یه بازی ویدیویی ساخته شده به اسم girl cafe gun
Boca از مینی البوم dystopia : lose myself
Odd eye از مینی البوم dystopia : road to utopia
Because از اسپشال البوم summer holiday

حالا ژاپنیا
breaking out از فول البوم the begging of the end 
Endless night سینگل ترک ژاپنی
eclipse از مینی البوم eclipse
و سینگل ژاپنی no more

سینگل ترک کره ای
over the sky 
Full moon

اونایی ک برای فول البوم،مینی البوم و اسپشال البوم بود همشون ترک اصلیا بود 
دوشنبه ۱۱ مرداد ۰۰ , ۱۸:۲۴ سانا عطیمی نزاد

مگه نمی گن هاندوگ و گاهیون قبلا تو گروه مینکس نبودن؟

پس اونا چی؟

میشه اونا رو هم بگی

و اینکه چرا هاندوگ تو یه سری ام وی ها نیس یا نقاب میزنه؟

اهنگای مینکس
shake love
Why do u come to my house 
فکر کنم


خب مینکس یه دو سال قبل از دریمکچر بوده با پنج عضو : جیو سوا شیون یوهیون و دامی
سیکشونم کیوت بود
بعد با دو عضو جدید یعنی هاندونگ و گاهیون در دریمکچر دبیو کردن با سبک دارک و گرل کراش و دارک
و مینکس دیسبند شد 
مینکس تو کمپانی هپی فیس بود ولی وقتی دوباره دبیو کردن کمپانیشون شد کمپانی دریمکچر 

دلیل اینکه هاندونگ تو ام وی های کره ایه scream,rose blue,boca  و ام ژاپنی endless night نبود بخاطر لین بود که سال ۲۰۱۹ هاندونگ برای یه برنامه چینی به چین رفت چون در اصل زادگاهش چینع و بعد کرونا اومد تو چین موند پ قرنطینه شد و بعد یکسال دوباره برگشت اون فرد پشت ماسک دنسر بوده و به جای هاندونگ فقط میرقصید

های گایز من تو سروش یه چنل دارم از یکی از عضو های دریم کمر دوس دارم اونایی که سروش دارن بیان و حمایت کنن و اونایی که ندارن هم نصب کنن سروش یه آپ ایرانی هستش ولی خیلی خوبه حتما اگه نصب کردن بیاین چنلم لینک چنلم 

@dami_city

کمپانی شون همون پی فیسه اسمش شده دریم کچر؟

وای خیلی جالبه و پیچیده اس 

من فک میکردم ممنوع و التصویری چیزی شده یا چهره اش سوخته(البته اینو دختر خاله ام گفت)😹😹😹😹

عا اونده بودم یه سوال بپرسم که یادم رف هروقت یادم آوند میپرسم

اره 
الان دریمکچر کمپانی فقط مال خودشونه جدا از هپی فیس
نه بابا😂😭 مگه میشه؟
باشه
دوشنبه ۱۱ مرداد ۰۰ , ۱۹:۳۳ سانا عطیمی نزاد

اها ممنون که گذاشتید لطف کنید لیریک هاشونو هم بزارید فارسی شو (معنی اهنگ هاشون)

باشه حتما

پ خودشون مستقلن یعنی هیچ وقت دیس نمشن؟

اها یادم آوند سوالم چی بود 

اعضا پیچ تکی تو اینستا تدارن؟من دیدم که پیچ رسمیشون اگه هر گروهی باشه پیچ اصلی شو نو هم فا لو میکنه ولی تو بخش فا لو ها هیچ کس نبود

مستقل اره ولی دیسبندو نمیدونم زبونم لال ایشالله همیشگی باشن دخترام😭😭
am عاااممم نه پیج تکی ندارن فقط سه تا پیجه 
 jp.dreamcatcher اینم پیج رسمی ژاپنی دختراست
Good night dreamcatcher این مال اپدیتای رسمی اعضاست
Hf_dreamcatcher این پیج رسمی کره ای دخترا
اینا رسمیه

وای بایسم دامی هستش خیلی دوسش دارم

راستی کی دنسر اصلی هستش؟

منم همینطورر
سوا 

یادش بخیر اولین باری که با دریم کچر آشنا شدم یه ریلی دنس باکیفیت ازشون دیدم که لباساشون ترکیب سبز و سفید بود 

چن تا دختر انتخاب کردم که میخواستم بی نشون بایس انتخاب کنم که بعدش نمیدونم ازشون بدم آومد ریلی دنس رو حدف کردم جدیدا از یه وبلاگ که اسمش جی ایدل سیتی بود به این وبسایت اومدم و خواستم بید شو نو بخونم که یه چیزایی راجب به اهنگ خوب بوکا شنیده  بودم بعضیا می گفتن ام وی فوق العاده ای هست ولی من تنبلیم میومد بیام دان کنم جدیدا دان کردم الان با اهنگ بوکا متاسفانه سکته ناقص زدم😹😹😹

واقعا گروهی فوق العاده هستن امیدوارم مثل همیشه بیشتر بدرخشن

من خودم از اول دبیو دریمکچر فنشون بودم😂😔
فک کنم اونی که دیدی برای اهنگ wind blows باشه
اره بوکا معتاد کنندس😔😂💀

ببخشید منظورشون چیه میگن مغز گروه دامی هست؟

والا نمیدونم کی گفته؟😐😂

تو سروش همونی گع گفت از دامی چنل داره اون گفته بود

اها من سوروش ندارم

مغز‌که‌میگن‌منظورش‌دامی‌نه‌اون‌انیشتین‌که‌شماها‌میگین
یادی‌کنیم‌از‌ویلایو‌شیون‌وقتی‌لاک‌شبرنگ‌زده‌بود‌و‌خواست‌لاک‌شبنماشو‌به‌فن‌ها‌نشون‌بده‌ریکشن‌دامی‌وقتی‌برق‌ها‌رو‌خاموش‌کرد🤞🏾🥐
الکی‌نیس‌که‌مغز‌گروهه😌🌸
-
「🔥 #vid

⌞ᒢᐤᣳᣕ⇢ [ @dami_city 🍰•💕]

آخه خیلی نیز هو شه یه بار تو ویلایو شئون میخواد لاک هاشو نشون فن بده لامپ هارو خاموش میکنه هوا تاریک میشه و دامی نور گوشی رو روشن میکنه تا شئون وقتی برگشت زیر پاشو ببینه یه بارم نمیدونم تو یلیتی شو یه همچین اتفاقی افتاد که دقیق یادم نیس

اهان در ضمن شئون اشتباهه
شیون درسته
دوشنبه ۱۱ مرداد ۰۰ , ۲۰:۳۲ سونیا جی ایدل لاو

چر بیو نزاشتی؟

کاپل مورد علاقه ام دامی و گاهیون 

دامی و یوهیون 

هستش 

راستی میه بگی اسم کاپل هاشون میشه چی؟

و اینکه معروف ترین کاپل کدومه

اونم میزارم
اهان 
کاپلا
هاندونگ و یوهیون
جیو و یوهیون 
گاهیون و شیون 
گاهیون و یوهیون 
معروف ترینش
سوایون عه ینی سوا و شیون
و 
جیوو جیو و یوهیون

Wow چرا خوشگل شد اینجا ولی ترکیب قرمز و مشکی بهتر بوداااا چن همرنگ لایت استیک میشد 

واسه کامبکه

عکس از لایت سیتکمون 

وقتی بیوگرافی رو گذاشتم اونم میزارم

عااا راس میگی 

دیزاین جدیدمون مبارکککک

مبارک

دانی دست چپه؟

دامی دست چپه؟

وقتی بیوگرافیو کامل گذاشتم حتما ببینش فکتای اعضا هم هس

میشه بقیه اجراهاشون تو شوکیس رو بزاری 

A heart of sunflower. all day long.........

اره اره

پرموشن های because تموم شد؟

سلام عزیزم
عام الان نتایج خیلی اوضاعش بده ولی چک میکنم میگم بهتون

چرا تو موزیک ویدیو اسکریم و بوکا 6 نفر هست تو بی کیز 7 نفر؟

هاندونگ تو ام وی اسکریم و بوکا و رز بلو و اندلس نایت نبود
بخاطر اینکه رفته بود چین واسه یه برنامه و کرونا میاد و قرنطینه میشه و بعد یه سال برمیگرده
در ضمن بی کیز اشتباهه بی کاز because

چر بیو کامل نیس؟

گفتم ک کامل میکنم

من از یوهیون خیلی خوشم اومده😍🤩😘😗☺😚😙خیلی نازه🤗البته همشون عشقن😚

خیلی

هورااااااااا

عالی

خسته نباشیییییییدددددد

يكشنبه ۱۷ مهر ۰۱ , ۱۶:۲۶ ᥣׁׅ֪ꪱׁׅtׁׅtׁׅᥣׁׅ֪ꫀׁׅܻ ϐׁׅ֒ɑׁׅ֮ժׁׅ݊ ᧁׁꪱׁׅꭈׁׅᥣׁׅ֪ 💕👻

فایتینگ!

مرسی سویییتییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan