dreaм gιrlѕ

welcoмe тo dreaмcaтcнer'ѕ ғιrѕт ғanѕιтe ιn ιran

انیو

های گایز؛ 

حالتون خوبه؟ میدونم ی مدت که بیشتر ولی فعالیت به شدت اومده پایین ولیکن از پس فردا دوباره فعالیت شروع میشه و پست میزارم.

اگه درخواستی دارین یا لینکی  خرابه یا با ی کیفیت دیگه میخواین چیزیو تا۲شنبه بگین بهم،

و اینکه متاسفانه چون تیم ترجمه نداریم، گذاشتن زیرنویس فارسی برامون مقدور نیست .

مرسی از توجه تون❤❤

سلاممم موفق باشین

من خودم فقط چند تا آهنگ از این گروه شنیدم وبتونو دنبال کرده بودم که باهاشون آشنا بشم.

اووو یه بیبی اینسومینااا

سلاممم سحری خوبیی

وای سحری hi kpop چیشددددد

اینقد دلم براتون تنگ شده بووود:(

سلام عزیز 
فیلترمون کردن...
وب جدید زدیم هروقت میام ادرسشو تو وب بلک پینک اعلام میکنم

سلا اونی جون خوبی عزیز چطوری؟💙💙💙💙💙💙

 

تونستی با هیونگ حرف بزنی؟

 

میگم راستی من برا بوکا ساب زدم میخای بدم بزاری؟😕💙💙

سلام فدا خوبم تو چووریی؟؟


اری ارییی


جدیی،،؟؟اگه بدی ک ممنونتت مییششممممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan